Klachtenprocedure

Bent u niet tevreden?

We doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Als we dat niet naar tevredenheid kunnen oplossen, kunt u een beroep doen op onderstaande klachtenprocedure.

Als u een klacht heeft en u er met de hulpverlener niet uitkomt, dan kunt u contact opnemen met de directeur van Blauwe Maan. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar info@BlauweMaan.nl. ter attentie van de directeur.

Als deze bemiddeling niet slaagt, kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij het Bestuur van Blauwe Maan. Stuur uw brief naar Blauwe Maan, Wilhelminapark 55, 5041 ED Tilburg of naar info@BlauweMaan.nl. ter attentie van de secretaris van het Bestuur. U vermeldt daarin in ieder geval uw naam, adres, waar de klacht over gaat en over welke periode de klacht gaat.

Het bestuur bepaalt zijn standpunt binnen zes weken na ontvangst van de schriftelijke klacht en deelt dit vervolgens binnen een week aan u mee. Is hiermee de klacht niet afdoende behandeld, dan kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van de gemeente Tilburg.

Met een klacht over Blauwe maan kunt u ook bij de geschillencommissie Zorg Algemeen terecht. Hier zijn wel kosten aan verbonden.

Blauwe Maan

Wilhelminapark 55
5041 ED Tilburg

 

Tel:  013 – 584 16 94 (secretariaat)
E-mail: info@blauwemaan.nl

Volg ons op:

Werkgebied

Tilburg, Oisterwijlk, Heusden, Hilvarenbeek, Dongen, Goirle, Gilze en Rijen